Debatt

Det har gått trögt senaste veckan. Har slarvat nåt otroligt med kvällsmaten. Mycket chips och choklad har det blivit. Suck! Vill inte falla ner i gamla mönster igen.

Men, det är ju bara jag som kan göra något åt det! Jag har i stora delar av mitt liv varit den ständiga tvåan. Nu tänker jag inte falla på mållinjen!

Igår var jag tidigt i stallet, vilket innebar att ICA fortfarande var öppet på vägen hem. Plånboken hade jag med mig också.

Jag debatterade fram och tillbaka med mig själv. Jag var sugen på något, men visste inte riktigt vad. Vad som helst egentligen! Men debatten stack ständigt iväg på sidospår, vilket jag tolkade som att jag nog inte var så sugen ändå och åkte därför förbi ICA utan att svänga in.

Har haft en liten liknande diskussion idag på jobbet, men den viftade jag snabbt bort.

Idag ska jag dock till ICA, men bara för att handla ordentlig mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0