Summering av April

Vilken skitmånad! Sett ur ett mat-perspektiv. Första veckan gick vägen, skötte mig ordentligt. Sen gick det bara utför. Ungefär varannan dag har jag ätit kvällsmat och övriga kvällar ätit främst godis. En del chips har det blivit också.

Ändå har jag gått ner i vikt, -2,95kg och 3cm i midjan, 2cm över stussen. Troligtvis tack vare den intensiva träningen i förberedelse för Växjöloppet.

Det har varit en känslomässigt tumult månad, så nu hoppas jag på lite lugn och ro ett tag, och jag kan ta tag i mitt liv igen och förlora det där sista kilot till målvikten. Nu får det vara slut på "aprilväder"!



Dags att ta en promenad ner mot majbrasan! Happy Valborg på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0