Hålla vad man lovat

Inte kunde jag bryta mitt nymånadslöfte så här på första dagen. Medan tvätten var i torktumlaren gav jag mig ut på promenad, eftersom det inte var någon träning idag. Den blev lite kortare än vanligt, glömde ficklampan i bilen så fick hålla mig till de upplysta gatorna.

Svängde inom ICA på vägen för att handla lite småsaker (makrill, philadelphiaost, glödlampor och lypsyl). Jag fick ta på mig skygglapparna och hålla hårt i dom. Söt-, salt- och fettsuget har varit enormt idag!

3 km blev det iaf, och på min vandring mot Wales har jag nu kommit till Eneryda. 



När jag sedan gick och hämtade tvätten visade det sig att virrpannan (jag) lämnat torkskåpet på vid gavel och inte startat det. Suck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0