Invägning v. 8

Jag hade inga stora förväntningar på vågen idag. Men jag vet att när jag tappat lite veckan innan så brukar det komma igen veckan efter. Sen hade jag ju ätit och druckit onyttigt i veckan.

Måttbandet var inte på min sida på morgonen iaf. +2cm i midjan, oförändrat över stussen. Vågen däremot var på bättre humör. Den stannade på 77,7kg. Det är en minskning på -1,7 kg sedan förra veckan! Helt otroligt!

Totalt har jag gått ner 5,1kg sedan nyår! Det motsvarar 6,16%. Jag säger bara wow! 1,2 kg till och jag har kommit halvvägs till 70kg. Känns fantastiskt!

Fast är lite förbryllad hur jag kunnat tappa så mycket i vikt och ändå gå uppåt på måttbandet. Hoppas att jag mätte lite galet. För det märks på byxorna att midjan minskat, dom hänger nästan nere på halva baken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0