Invägning v. 9

Fasade för ett plus på vågen idag. Kände mig väldigt uppsvälld fast jag kommer i minsta paret jeans utan problem.

Jag känner uppenbarligen inte min kropp! För vågen visade -0,55kg. Väger nu 77,15kg. På måttbandet har det dock ökat med 1cm i midjan men stussen är oförändrad.

I vår lilla tävling på jobbet var det månadsfinal. Dvs den som gått ner mest i vikt under denna månaden vinner, oavsett vem som leder tävlingen totalt. Förra månaden förlorade jag med 0,12%. Denna månaden vann jag med 3,16%. Har gått ner 4,22% bara den här månaden, och totalt 6,82%. Helt otroligt! Kan knappt förstå det!

Det bästa av allt är ändå att jag inte längre kan kalla mig överviktig. För mitt BMI har krupit under 25! Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0