Komplimang!

Efter en seg dag blev det äntligen träningsdags. Började med 10min uppvärming på löpandet, promenad 6km/h. Sen blev det 10 min cross-trainer och 10 min cykel. Sen påbörjade jag min löpning, men han bara 3 minuter innan en person dök upp som hade bokat det. Suck. Jaja, så är det ibland...

Sen bastade vi efteråt och då fick jag en komplimang av min träningskompis. "Det syns att du har börjat träna". Det gjorde mig fantastiskt glad!

Smygvägde mig också, 79,1 kg stannade vågen på. Men det var i bara handduken så går inte direkt att jämföra med våra vanliga invägningar.

Idag har jag avslutat dagen med en dumlekaka. Denna gången skäms jag inte för den, den fick plats i dagens kaloriintag och jag tycker jag har förtjänat den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0