Summering februari

Februari lider då mot sitt slut och jag tänkte summera hur det har gått med mitt nymånadslöfte.

- Minska tillåtet kaloriintag med ytterliggare 100 kcal
Det har inte varit några problem, men jag har slarvat nu sista veckan genom att inte skriva in några kalorier alls. Känns lite väl tidigt att köra free-style, så det blir att ta tag i det igen nästa månad.

- Fortsätta äta soppor till kvällsmat
Har fungerat ganska bra förutom två kvällar då jag istället åt mackor. Nu har bara fantasin börjat tryta för att komma på fler bra soppor. Hittills har det bara varit en fullträff som jag kan tänka mig igen. Har laddat upp med nya recept att experimentera med.

- Att de dagar jag inte tränar gå minst en halvtimmes promenad
Här kunde jag väl varit lite bättre, framförallt mot slutet av månaden. Men över hela månaden sett har jag bara "missat" fyra dagar. Det är framförallt inställningen jag vill få en förändring i till nästa månad.

- Endast tilllåta en påse chips på hela månaden, men aldrig i form av tröstätning.
Endast en påse chips har det blivit. Den köpte jag för att fira. Sen tog den dock slut samma vecka, bara för att jag visste att jag hade den hemma och kalorier över. Får jobba lite på inställningen här också.

Resultatet som blivit under februari är:

Vikt: - 3,4kg
Midja: - 4cm
Stuss: - 5cm

Inte illa pinkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0