Invägning v. 10

Jag förstår inte! Helt otroligt!

Började dagen med att mäta mig, uppblåstheten är försvunnen för denna gången och måttbandet visade 82cm runt midjan. -3cm! Över stussen visade det 105cm, -2cm!

Sen var det då dags för vågen. Skulle den hålla med måttbandet? Jajamen! Med råge! 75,65 kg blinkade den till med! What!? Det är -1,5kg. På en vecka! Jag förstår inte hur det gick till! Speciellt med tanke på att jag var på restaurang i helgen och åt två påsar godisnappar till bion.

Totalt har jag nu gått ner 8,64%. Det motsvarar 7,35kg! Det är över hälften av de 13 kg jag planerat att gå ner! Vet ni vad det betyder? Jo, att ikväll har jag förtjänat att äta chips!

Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0