Invägning v. 11

Så var det tisdag igen, och det betyder invägning. Denna veckan är min kollega på skidsemester, så det blev bara jag på vågen.

I vanlig ordning började jag med måttbandet på morgonen. Oförändrat både i midjan och runt stussen. Känns ändå helt ok, det är ju inte plus. Ångrar lite att jag inte mätte mina lår i början, tycker att byxorna börjar sitta lite lösare runt dom också nu. Jaja, jag ser ju en ev skillnad iaf.

Inte helt oväntat blev det bara ett litet tapp i vikten denna veckan. -0,3 kg. Inte så oväntat efter det stora raset förra veckan, verkar vara lite av en varannanveckas människa. Men så länge det är ett minus är jag nöjd!

Ikväll blir det ändå chips, för efter eftermiddagens träning har jag passerat nästa delmål i min vandring. Lämnat Sverige bakom mig och promenerat in i Danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0