Bestulen!

Idag har jag blivit bestulen på min lunch och mitt mellanmål!

Lunchen i form av tid. Vi hade ett möte i annan lokal och eftersom jag varit hurtig och gått till jobbet så fick jag promenera till mötet. Det var ju bra med en extra promenad! Men mötet drog över med 15 min och min timme som skulle räcka till både tillbaka-promenad och lunch, blev förkortad till 45 min. Promenaden tog 30 min vilket bara lämnade 15 min till lunch. När jag kommer till matsalen har dom börjat plocka bort maten. Hann ändå inte äta riktig lunch innan nästa möte så köpte mig en köttbullemacka med rödbetssallad att ta med mig till datorn.

Ingen riktigt lunch så såg fram emot mellanmålet på eftermiddagen. Rotade igenom hela kylen på jobbet, men min burk var puts väck! Någon har knyckt mitt mellanmål! Blev så arg så jag hade god lust att gå hem!

Dessutom har jag haft huvudvärk i varierande grad hela dagen! Vilken skitdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0