I mål! – invägning v. 21

Idag fick jag en mindre chock när jag ställde mig på vågen. Trodde knappt det var sant!

Speciellt efter den helgen jag har haft,  med grillat och alkohol på lördagen, och riktigt svullande på söndagen.

Måttbandet visade +1cm i midjan och oförändrat över stussen vilket gjorde att jag inte hade några höga förväntningar på vågen.

Men så fel jag hade! -1,1kg sen förra veckan! Nuvarande vikt: 69,4! Nu ska bara vikten hållas också.

Liten summering:

Startvikt: 82,8 kg
Slutvikt: 69,4 kg
Skillnad: 13,4 kg, 16,18%

Startmått, midja: 95 cm
Slutmått, midja: 76 cm
Skillnad: 19 cm

Startmått, höft:  116 cm
Slutmått, höft:  101 cm
Skillnad: 15 cm


Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis Emelie! Vad du är duktig! Tror du kommer lyckas bra med att hålla vikten =)

2012-05-22 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0