Invägning v. 18

Suck! Idag när jag vaknade kände jag mig... inte tjock, men uppsvälld. Måttbanden visade tursamt nog samma mått som sist, men jag fasade att vågen inte skulle göra detsamma.

Det gjorde den inte heller. Idag fick jag mitt första plus sen jag började min hälsoresa. Jag är föga förvånad då jag slarvat något kopiöst senaste veckan. Att jag dessutom belönade mig själv med en påse chips och en coca-cola efter loppet igår hjälper ju knappast, men det kommer jag inte ha någon ångest över!

Pluset var inte så jättestort, 0,3kg, men ändå ett plus. Nuvarande vikt 71,4kg.

Nu blir det till att skärpa sig! Ska ta och göra en laddning gurkvatten i eftermiddag, blir gott i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0