Invägning v. 19

Efter att ha börjat förra veckan lite ryckigt så har jag skärpt mig en aning i helgen och framför allt senaste dagarna. Skötte mig i helgen trots grillpremiär, tog en liten portion, och dippade bara lite grönsaker på kvällen. Söndagen som är min stora sug-dag funkade förvånansvärt bra. Hade fullt upp med att bygga häststaket och sen gjorde jag en ljuvligt god champinjonsoppa på kvällen.

Så har det gett något resultat?

På måttbandet hade det hänt grejer iaf. -2cm i midjan (nu 75cm) och -1cm över stussen (nu 101cm).

På vågen blev det också minus. -0,6kg och jag är tillbaka på rätt håll! Så skönt! Nuvarande vikt 70,7kg.

Har haft min mamma på snabbvisit över natten, hon gav mig en komplimang! Tyckte jag blivit mycket smalare om låren och rumpan. Tack och bock! Har alltid upplevt det som mina problemområden. Hon gick dessutom också och drog i byxorna som började bli förstora. Duktig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0