Invägning v. 20

Jag har verkligen ansträngt mig för att sköta mig denna veckan. Nu när det är så lite kvar vill jag verkligen nå målet!

Veckan flöt på lätt som en plätt och större delar av helgen också! Försökte snåla lite extra mycket igår, som ett sista ryck liksom.

Mätte mig i vanlig ordning på morgonen. 75 cm i midjan, 101 cm över stussen. Ingen förändring sen förra veckan alltså.

På vågen visade sig siffrorna 70,5. Ett minus på ynka 2hg. Borde naturligtvis bli glad för att jag gått minus, men när jag tjuvvägde mig igår stog vågen på 70,0 och jag hade naturligtvis förhoppningar om ett liknande resultat idag.

Jaja, bara att kämpa vidare en vecka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0