Reflektioner

Jag har spenderat en tid med att läsa igenom min blogg från början. Det var väldigt intressant och givande att se skillnaderna i svart på vitt. Framförallt reagerade jag på skillnaden i attityd.
  • Jag fick tvinga mig själv att kliva upp i tid för att gå till jobbet. Nu är det självklart att jag ska promenera dit!
  • Fasan över att gå till gymmet första gången! Nu är jag bekväm åtminstone bland konditionsmaskinerna och nästan ett känt ansikte där. Hälsar och pratar med andra som är där, dvs jag känner mig trygg.
  • Skräcken inför första grupppasset. Nu kör jag ett grupppass i veckan ungefär och har dessutom varit med på löpträning i grupp (med de duktiga löparna).
  • Jeansen som jag knappt kom i. Idag får jag gå och dra även i mina minsta jeans, dom bara glider ner. Får ta och prova skinny-jeansen igen någon dag.

Nu för tiden ser jag alltså fram emot träningspass, jag har också blivit bättre på att genomföra det jag sagt att jag ska göra. Inte heller ger jag upp så lätt som jag gjorde förut.

Tänk vilken skillnad det kan bli, inte bara på utsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0