Sköna Maj välkommen!

Då var Maj här och dags att lägga upp en ny strategi för denna månad. Det gäller fortfarande att börja lära sig hålla vikten, även om jag har lite kvar att gå ner.

Jag har rivstartat nu med en laddning gurkvatten då jag känt mig uppsvälld senaste dagarna.

Sen är det planering som gäller! Det var den som for ut genom fönstret förra månaden.

Ska börja med att städa lägenheten, där brukar jag börja när jag ska ta tag i något. Så när det är rent och fint kan jag börja stöka ner igen :P

Något annat jag behöver skärpa mig med är mellanmålen. Fick för mig att jag bara skulle äta mellanmål de dagarna jag tränade. Inte bra! Då var jag sugen när jag var på väg hem från jobbet och gick förbi ICA och köpte onyttigheter. Så nu blir det mellanmål var dag igen!

Denna månad är jag dessutom hästlös, han är iväg på inridning så får inte min vanliga fysiska aktivitet där. Ska ta och bygga lite sommarhagar under tiden så det blir lite iaf!

Sen måste jag tänka efter före. Är jag verkligen sugen? Oftast inte!

Let's burn some!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0